Do jej serca… Odwagi, nie bój się, Ja jestem zawsze przy tobie!

Umiłowana! Czemu zwątpiłaś…? To pytanie, skierowane niegdyś do Piotra (Mt 14, 21), dziś kieruję do ciebie. Wiem, że boisz się burz przetaczających się przez twoją codzienność, to zupełnie ludzkie i zrozumiałe, ale dlaczego boisz się ich bardziej, niż Mi ufasz? Czy nie pokazałem ci, że mogę uciszyć każdą burzę (Łk 8, 25)? Trudne doświadczenia i sytuacje, nad którymi nie panujesz, są okazją do objawienia Mojej Mocy i Chwały. Gdy w twoje serce wkrada się lęk i niepewność, Moja obecność przyniesie Ci umocnienie. Kiedy mówię ci, żebyś wyszła ze swojej łódki, to nie po to, żebyś zaczęła tonąć. Pragnę nauczyć cię chodzić po wodzie, abyś doświadczyła, że dla Mnie nie ma rzeczy niemożliwych. Musisz tylko skoncentrować swoją uwagę na Mnie. Piotr zaczął tonąć, gdy jego uwaga skupiła się na silnym wietrze. Pamiętaj, że burza to nieodłączny element świata, w którym żyjesz. Nie mogę ci obiecać, że nie doświadczysz mocy żywiołu, ale obiecuję ci, że na moje Przyjdź! (Mt 14, 29) pewnym krokiem pójdziesz po wodzie, jeśli zachowasz ufność do Mnie.
Niech cię nie przytłaczają trudne sytuacje z twojego życia. Spójrz na Piotra – wiele jego wyborów mogłoby wskazywać na to, że nie był on idealnym kandydatem na Mojego ucznia. Miał on jednak jedną ważną cechę charakteru, która w kryzysowych sytuacjach ratowała mu życie. Gdy zaczynał tonąć, nigdy się nie wahał, aby zawołać Panie, ratuj! (Mt 14, 30). Jeśli zaczniesz tonąć, umocnię twoje kroki, woda pod twoimi stopami będzie jak skała (Ps 40, 3), ale to twoje zaufanie jest kluczem otwierającym twoje serce na przyjęcie tej łaski. Ufaj Mi, bo nie przychodzę, żeby zatracać (Oz 11, 9b). Niszczycielska siła wiatru w twoim życiu, to nie Ja (1 Krl 19, 11-12a). Moja obecność nigdy nie niszczy. Miłość nie niszczy. Miłość buduje. Przychodzę do ciebie w lekkim powiewie (1 Krl 19, 12b). Lecz tam, gdzie wody twego życia są wzburzone, ty możesz o wiele bardziej zbliżyć się do Mnie – wykorzystaj zamęt do umocnienia swej ufności i wiary we Mnie. Odwagi, nie bój się, Ja jestem (Mt 14, 27) zawsze przy tobie!

Izabela Kasprowicz

One thought on “Do jej serca… Odwagi, nie bój się, Ja jestem zawsze przy tobie!

Skomentuj

