Ach… Oto on! Oto nadchodzi!

Cicho! Ukochany mój! Oto on! Oto nadchodzi! Biegnie przez góry, skacze po pagórkach…
PnP 2,8

On biegnie do mnie, nie jest nie wiadomo gdzie, nie siedzi gdzieś tam na tronie… On skacze przez pagórki do mnie, pokonuje wszystkie przeszkody… Może jeszcze jest za którąś górą i przez to nie widzę Go do końca … Ale On jest. Bo Jego imię, to JA JESTEM.
Czasami jestem mistrzem ucieczki i graczem w „Co mi zrobisz jak mnie złapiesz”. A On leci pędem po to by mnie znaleźć. Dlaczego więc czasem Go nie widzę? Nie wiem gdzie jest? Bo czasem nie słucham uważnie, że nadchodzi. Nie nastawiam ucha, by usłyszeć Jego kroki. Bo gdzieś umknęło mi „cicho!”…
A przecież wiem, że żeby Cię słyszeć Panie, muszę nastawić radar na Twoje Słowo. Muszę cały czas nasłuchiwać i trwać w postawie cichości serca. Bo tylko wtedy mogę usłyszeć Twój przyspieszony oddech. Przyspieszony z biegu do mnie i po mnie… Przyspieszony z miłości do mnie… Tylko wtedy mogę usłyszeć Twoją pieśń miłości i Twój szept:
Umiłowana moja… jak wstążeczka purpury wargi twe i usta twe pełne wdzięku.. jak kawałek granatu skroń twoja… cała piękna jesteś, przyjaciółko moja… (PnP 4)
Tylko wtedy mogę wyczuć Twoją radość z mojej obecności z Tobą, która zwielokrotnia moją radość z przebywania z Tobą i w Tobie. Tylko wtedy mogę poczuć Twoje małe poruszenia mojego serca, by biło zgodnie z rytmem Twojego serca… Tylko wtedy mogę usłyszeć słowa Twojej czułej miłości dla mnie
Oczarowałaś me serce, siostro ma, oblubienico, oczarowałaś me serce jednym spojrzeniem twych oczu… (PnP 4,9)
I tylko wtedy mogę poczuć to, co nie mieści się w mojej głowie, czy w moim rozumie, że mój Pan i Bóg właśnie tak mnie kocha. Miłością szaloną, radosną i czułą, dzięki której gotowy jest biec do mnie do utraty tchu…
Więc proszę dotknij moich uszu, bym cały czas umiała nasłuchiwać Twojego oddechu, Twojego szeptu i Twojej pieśni miłości dla mnie. Kocham Cię. Wtulam się w Twoje serce. Twoja na zawsze.
Katarzyna Piwkowska
Skomentuj

