Zabierz mi…

Zabierz mi
Myśli które oddalają mnie od Ciebie
Nie chcę być taka ale często nie potrafię być inna

Zabierz mi
Pragnienia które nie są od Ciebie
Daj mi siłę by nie gonić za niesionymi przez wiatr płatkami kwiatów
Które nie zakwitły dla mnie

Zabierz mi
Łzy które nie są Twoim darem
Które nie oczyszczają ale napełniają goryczą

Zabierz mi
Grymas ust
Wywołany tym co poza moim zasięgiem

Zabierz mi
Zazdrosne spojrzenia
Zasłaniające mi bliźniego którego mam kochać

Zabierz mi
Wszystkie moje złości
Które budują wysokie mury

Zabierz mi
Wszystkie gniewne słowa
Które zrywają mosty między mną a innymi ludźmi

Zabierz mi
Żal nad przeszłością
Który nie pozwala mi budować teraźniejszości

Zabierz mi
Lęk przed przyszłością
Który nie pozwala mi się cieszyć dniem dzisiejszym

Zabierz mi
Bezsenne noce ciemne od rozlanego atramentu niewypowiedzianych słów
Które jak trucizna sączą się z mojej głowy do mojego serca

Zabierz mi
Mgliste poranki
Kiedy nie widzę nic prócz swoich własnych problemów

Zabierz mi
Fałszywe poczucie bezpieczeństwa
Które sobie budowałam latami

Zabierz mi
Przekonanie że muszę coś udowodnić
Sobie lub komuś

Zabierz mi
Serce z kamienia
Przez które brakuje we mnie miłości

Jezu, zabierz mi wszystko to co przysłania mi Ciebie
Daj mi Wody Żywej abym już nie pragnęła
Nic więcej poza Tobą…*


Izabela Kasprowicz

*Modlitwa ułożona 3 czerwca 2013 roku w bardzo trudnym dla mnie czasie – z perspektywy czasu w większości wysłuchana

2 thoughts on “Zabierz mi…

    1. Dzięki, Magda. Prawdę mówiąc, to był to czas wielkich niepokojów, gdy to napisałam, ale dar pokoju był jednym z owoców tej modlitwy. Bóg jest dobry! 🙂
      Moc serdeczności!

      Lubię to

Skomentuj

