Do jej serca… Szukaj siły we Mnie!

Pokusa nie nawiedziła was większa od tej, która zwykła nawiedzać ludzi. Wierny jest Bóg i nie dozwoli was kusić ponad to, co potraficie znieść, lecz zsyłając pokusę, równocześnie wskaże sposób jej pokonania abyście mogli przetrwać.
1 Kor 10, 13 


Wiedzcie, że to, co wystawia waszą wiarę na próbę, rodzi wytrwałość. 
Jk 1, 3

Umiłowana! Umocnię cię pośród twej słabości! Trudności i przeciwności, których doświadczasz, nie są mi obce. Dopuszczam je do ciebie, ale nie myśl, że nie chcę twego dobra. Wiem, że czujesz, jakby cały świat sprzysiągł się przeciw tobie i że masz wrażenie, jakby pokusy były codziennymi sprawdzianami obnażającymi twoją słabość. Wiem, że czujesz, jakby twoje życie było nieustannym biegiem z przeszkodami. Wiem, że nie masz już sił i nie rozumiesz, dlaczego masz ciężej, niż inni… Zatrzymaj się! Nie musisz pokonać tych wszystkich przeszkód na raz. Zatrzymaj się, aby usłyszeć Mój głos, zapewniający cię o Mojej Miłości do ciebie! Nie porównuj się z nikim i nie czyń ze swojego biegu wyścigu. W życiu nie chodzi o najlepszy czas. Czas to pojęcie bardzo względne i dla każdego człowieka właściwy czas przychodzi kiedy indziej. Przestań pędzić na oślep, ale nie wpadnij w drugą pułapkę – nie siedź i nie czekaj biernie na właściwy czas. Nie żyj tak, jakby życie było tylko próbą generalną. Twoje życie doczesne to preludium życia wiecznego, pragnę, abyś przeżyła je dobrze i owocnie. Trudne doświadczenia, które do ciebie dopuszczam, są przygotowaniem ciebie na twoje nadchodzące narodziny dla Nieba, są twoim oczyszczeniem. Szukaj we Mnie siły. Zapuść głęboko we Mnie korzenie wiary, a żaden wiatr nie zdoła cię powalić. Umocnij swoje stopy na Skale, którą Ja jestem. Odwagi! Zaufaj Mi. Czegokolwiek doświadczasz, nie jesteś w tym sama. Nie rzucam cię na głęboką wodę i nie zostawiam samej sobie. Klucz do pokonania trudności i pokus to wiara i ufność. Wiem, że boisz się tego, co wystawia twoją wiarę na próbę, ale właśnie wtedy rośniesz w siłę, gdy pokonujesz trudności i zwlaczasz pokusy – wtedy, gdy uczysz się, że z Moją pomocą dasz sobie z nimi radę.


Izabela Kasprowicz

One thought on “Do jej serca… Szukaj siły we Mnie!

Skomentuj

