Zatwardziałe serce

Ale Pismo zamknęło wszystko pod władzą grzechu, aby dzięki wierze w Jezusa Chrystusa obietnica urzeczywistniła się w tych, którzy wierzą.
Ga 3,22

Pamiętam moje rozterki, których teraz bardzo się wstydzę.
„Czy można kupić mięso bezdomnemu w piątek”?
„Czy pomóc pani, której wysypały się zakupy? Czy też iść do kościoła”?
„Czy wynieść odpadki organiczne na kompost i zaryzykować, że się ubrudzę, tuż przed spotkaniem z bliską mmi osobą”?
A przecież wiara w Jezusa Chrystusa podpowiada, aby wybrać Miłosierdzie.
Zadaje sobie jednak pytanie: Dlaczego tak trudno mi to Miłosierdzie czynić?
Natychmiast w mojej głowie pojawia się odpowiedz: Bo za mało wierzę w Jezusa Chrystusa. Moje twarde kamienne serce, kruszone przez Bożą Miłość, boi się odpowiadać Miłością.

A Król im odpowie: «Zapewniam was: Wszystko, co zrobiliście dla jednego z tych najmniejszych moich braci, zrobiliście dla Mnie».
Mt 25,40

No właśnie, jak bardzo kocham Jezusa?
Maryjo Panno Wierna przymnóż nam Wiary i Miłości. Prowadź nas ku zbawieniu. Amen!

Małgorzata Bróździńska

Skomentuj

