Idźcie i powiedzcie, że żyję!

Witajcie! Nie bójcie się! Idźcie i oznajmijcie moim braciom:
Niech udadzą się do Galilei, tam Mnie zobaczą.

Mt 28,9-10

Witajcie, szukający Mnie.

Witajcie, spragnieni Mojej bliskości.

Witajcie, zatroskani o Moje ciało.

Witajcie, przyjmujący Mnie za swego Zbawiciela i Pana.

Witajcie, pragnący oddać Mi hołd.

Nie bójcie się! Nie bójcie się swych strachów i lęków oraz pragnących wam szkodzić.

Idźcie i powiedzcie, że żyję, że Mnie zobaczą, już teraz w drugim człowieku, w Chlebie, a kiedyś twarzą w Twarz. Bądźcie jako źródła światła w świecie (Flp 2,15).

s. Lidia Maria Przybysz SSpS

2 thoughts on “Idźcie i powiedzcie, że żyję!

Skomentuj

