Chcę Cię uwielbić!!

Chcę Cię uwielbić Boże sercem przepełnionym wdzięcznością za wszystkie dary i łaski jakimi mnie obsypujesz każdego dnia!! Chcę Cię uwielbić w mojej zabieganej codzienności, w godzinach mijających jak minuty, w tym że tak ciężko mi czasami złapać oddech!! Chcę Cię uwielbić w moich szarych dniach które nabierają kolorów dzięki Tobie!! Chcę Cię uwielbić w moim czekaniu na Ciebie, w czekaniu na święta których tyle straciłam i w czekaniu na Twoje ponowne przyjście którego nie chcę przegapić!! Chcę Cię uwielbić w moim poznawaniu Ciebie i w odkrywaniu Twojej miłości dla mnie!! Chcę Cię uwielbić w czasie adwentu, w tych wszystkich radosnych chwilach, zapach, smakach, w kupowaniu prezentów, w blasku adwentowego stroiku, we wszystkim co napełnia mnie radością!! Chcę Cię uwielbić w mojej rodzinie która Cię nie chce znać i która nie rozumie że Ty ich tak bardzo kochasz że rodzisz się i umierasz na nowo!! Chcę Cię uwielbić w moich marzeniach i nadziejach i w mojej ufności że Ty się wszystkim zajmiesz że nie zrezygnujesz ze swoich zagubionych owieczek!! Chcę Cię uwielbić w oczekiwaniu na narodziny mojego siostrzeńca którego przyjście na świat będzie najpiękniejszym prezentem gwiazdkowym ever!! W tym wszystkim bądź Jezu uwielbiony!!

Skomentuj

