Niech ten dzień będzie dobrym, błogosławionym dniem pełnym uwielbienia Ciebie…

Tato, pogoda dzisiaj deszczowa, ciemno jeszcze i ciężkie chmury wiszą nad zamglonymi górami. Krople deszczu odbijają się w kałużach a kałuże dzisiaj są jak oceany z łódkami z kolorowych liści i dziękuję, że na ubłoconej drodze Rozścieliłeś mi dywan właśnie z tych pięknych jesiennych liści. Znowu poczułam się jak księżniczka, DZIĘKUJĘ!

Ten deszcz, ta pogoda oddaje stan mojego serca, ale wiem, że dzięki Tobie, dzięki Twej łasce Ojcze to wszystko się zmieni, trzeba tylko trochę poczekać. Bo przecież po każdym deszczu wychodzi słońce.
Boże mój uwielbiam Cię dziś w sercu mojego męża, w całej tej sytuacji, która jest u nas teraz. Wiem, że Jesteś przy nas i otaczasz nas troskliwie i czule swoimi ramionami. Pozwól nam zobaczyć w sobie Ciebie, ucz nas miłości czystej nie podszytej egoizmem i własnym ja. Chcę Ci Ojcze służyć przez oddanie się dla innych, a przede wszystkim dla mojej rodziny, którą mi dałeś. Dziękuję Ci za naszych synów pięknych i mądrych, czuwaj nad nimi zawsze.
Niech ten dzień będzie dobrym, błogosławionym dniem pełnym uwielbienia Ciebie, pełnym radości i miłości, pełnym spokoju i oddania Tobie chwały. Bądź uwielbiony w Trójcy Przenajświętszej, naszej ukochanej Matce Różańcowej i w naszych Opiekunach i Aniołach Stróżach. Tobie chwała i część na wieki. Amen!

(Iza Macura)

Skomentuj

