Boże fluidy

Moja koleżanka z roku zachorowała, kilka dni temu dowiedzieliśmy się, że zdiagnozowano u niej dość zaawansowane stadium raka. Ponieważ dopiero w weekend mogliśmy ją wspólnie odwiedzić, postanowiliśmy przekazać jej przez rodzinę kartkę z życzeniami powrotu do zdrowia. Cały dzień kartka krążyła po uczelni, każdy dopisywał parę słów od siebie. Gdy kartka trafiła do mnie było na niej już kilkanaście wpisów. W oczy rzucił się wpis pewnej dziewczyny, która napisała „przesyłam ci moc pozytywnych wibracji i dobrych fluidów”. Nie oceniając jej intencji miałam jednak negatywne skojarzenie. Zabrzmiało to tak, jak słowa mojej sąsiadki która mocno wierzy m.in. w uzdrawiającą moc Kosmosu.. Kiedyś bardzo obojętnie podchodziłam do takich spraw, wydawały mi się nie szkodliwe na zasadzie „nie zaszkodzi, a może pomoże”. Teraz wiem, że Bogu taka postawa się nie podoba i że jest ona złamaniem pierwszego przykazania. Przypomniało mi się niedawne kazanie kapłana naszej DA, kiedy powiedział, że każdy w nas nosi w sobie cząstkę Boga. I pomyślałam, że skoro Eucharystia to żywe Ciało i Krew Chrystusa, gdy przyjmuję Komunię, Jego Ciało łączy się z moim, Jego Krew krąży we mnie.. JEGO KREW! To naprawdę jedyne dobre fluidy jakie z ręką na sercu i czystym sumieniem mogę komukolwiek polecić. Więc napisałam, wiedząc zresztą, że Ania jest osobą wierzącą, „przesyłam Ci moc Bożych fluidów – wiesz gdzie je odebrać! i On niech uzdrowi w Tobie to, co jest chore”. I pomyślałam o tych wszystkich cudownych uzdrowieniach o których czytałam lub słyszałam a dla których medycyna nie znajduje wyjaśnienia. O tych wszystkich wysłuchanych modlitwach w intencji uzdrowienia.. Bóg uzdrawia dusze i ciała. Dzisiaj. Tak samo jak 2000 lat temu. Jezusie Synu Dawida uzdrów w nas to co jest chore!

Elżbieta M. Kalina

Skomentuj

