Dziękuję

(fot. ru-r / goodfon.su)
(fot. ru-r / goodfon.su)

Za Twe nieskończone Miłosierdzie:
Za otwarte drzwi do konfesjonału
Za Twe kochające Serce
Za Miłość aż po Grób
Za Miłość, która Zmartwychwstała
Za Miłość, która z martwych podźwiga
Za spojrzenie pełne troski
Za wypowiedziane z czułością: Córko!
Za to, że zaradzasz mojemu niedowiarstwu
Za to, że pociągasz mnie ku Sobie
Za to, że nie rezygnujesz ze mnie
Że nie spisujesz na straty, gdy kolejny raz Ciebie zawodzę
Że nie gardzisz mną
Że nie potępiasz mnie, lecz mój grzech
Że widzisz we mnie światło, gdy ja widzę tylko mrok
Że wyciągasz do mnie dłoń, gdy ja zaciskam pięści
Że całujesz moje czoło, gdy ja próbuję odwrócić od Ciebie twarz
Że fale Twego Miłosierdzia oczyszczają i uświęcają
Że Jesteś –
Dziękuję

Iza

3 thoughts on “Dziękuję

    1. Jest to właściwie modlitwa właśnie, a nie wiersz. Napisana po pewnej bardzo szczególnej spowiedzi. Niech Ci ta modlitwa napełnia serce wdzięcznością za wszystkie łaski, jakimi obdarza Cię dobry Bóg, Weroniko! Przesyłam serdeczności! 🙂

      Lubię to

Skomentuj

